DAO3.6
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 12-05-02 15:17

Hej alle !
Håber en eller anden kan hjælpe mig lidt, jeg skal bruge

MicrosoftDAO3.6ObjectLibrary

er der en eller anden der har den eller kan anvise mig, hvor jeg kan finde
den.

M.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 12-05-02 16:21

Du kan downloade den nyeste MDAC 2.7 fra

http://www.microsoft.com/data/download.htm

Den burde vel indeholde DAO 3.6, men jeg kan ikke råde dig til at bruge den
længere, da den ikke bliver opgraderet længere. Jeg tror vist, at det er med
den næste udgave af MDAC, udgår DAO!

SKIFT NU, MENS DU KAN! SELV ROTTER HAR FORLADT DEN SYNKENDE SKUDE!
Skift til f.eks. ADO. Det er det nyeste på banen, og det er rimelig meget
det samme du bruger.

--
Stefan McKinnon Edwards, Herning, Denmark
www.iysik.com

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 12-05-02 21:38

Hej alle !
Mange tak for godt og hurtigt svar, det var nu en version 2.7 jeg fik, håber
at den kan bruges, men
jeg prøver.
Endnu en gang mange tak, det er dejligt at så mange dygtige mennesker har
lyst til at hjælpe op
der er lidt langsomme i opfattelsen.
m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Is

Dato : 12-05-02 22:19

---
Nu dette emne er oppe !

Hvis jeg på min PC laver en DB, hvor ovenstående er valgt !
Skal det så også være valgt på den PC, DB'en bliver kørt på ? (jeg mener ;
hvis jeg laver programmet, men det er andre PC'er det skal bruges på)

nå , jeg troede lige dette var access, men jeg spørger alligevel !

Med venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 14-05-02 19:50

Det bedste du kan gøre er, at angive databasen i runtime, enten hvor
brugeren skal angive hvor filen ligger eller hvor programmet "selv regner
ud" hvor databasen ligger.
Personligt bruger jeg ADO når jeg arbejder med databaser, og der skal man
nemlig som det første angive en 'connection-string', hvori bl.a. database
type og filnavn ligger.

Fra : Is

Dato : 14-05-02 22:35

> Det bedste du kan gøre er, ...

Takker for svaret !! men jeg spurgte til en DB jeg har lavet !!!
Erik Isager