Cups, FreeBSD 4.5
Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 11-05-02 23:21

Hejsa Gruppe.

Er der nogen som har erfaringer med at installere en Deskjet 710C under
FreeBSD ?

Jeg har forsøgt både med Cups og APSFilter og ingen af dem kunne jeg få
til at fungere efter hensigen.

De forsøgere og printe, men jeg får intet output og slet ingen errors.

/henrik

Fra : Peter Seidler

Dato : 12-05-02 15:43

"Henrik J. Nielsen" <henrik@el-trix.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe.
>
> Er der nogen som har erfaringer med at installere en Deskjet 710C under
> FreeBSD ?

Jeg har en 720C og den er for prisens skyld gjort dum så næsten alt arbejdet
foregår i driverne.

Under linux bruger jeg pnm2ppa for at printe, de har en hjemmeside på
sourceforge.

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 12-05-02 17:50

On Sun, 12 May 2002 16:43:02 +0200, Peter Seidler wrote:

> [...]
> arbejdet foregår i driverne.
>
> Under linux bruger jeg pnm2ppa for at printe, de har en hjemmeside på

Problemet er at CUPS nægter og printe. APSFilter siger at 710C ikke er
supportet selvom de skriver det.

Tror efterhånden blot jeg opgiver at få den til at trille under *BSD og
sætter den til en RedHat box.

sjovt nok har jeg så et underligt problem nu, på RedHat boxen køre den
findt findt, men remote printing virker slet ikke.

Noget er seriøst galt :)

/Henrik