Hornbamser
Fra : Søren

Dato : 11-05-02 17:34

Så er der hvertfald masser af hornbamser ved Brøndby Havn

Var der 6 timer, fik 5 store madammer på blink, og dem ved siden af
der brugte flod, skovlede dem op

Søren

Nørrrrrebro

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 12-05-02 09:15

Tror ikke det er så nyttigt at fortælle man har fanget hornfisk længere ;)
De er _overalt_

Fra : Søren

Dato : 12-05-02 23:12

On Sun, 12 May 2002 10:15:08 +0200, "Magnus Harkjær" <Harky@clan3v.dk>
wrote:

>Tror ikke det er så nyttigt at fortælle man har fanget hornfisk længere ;)
>De er _overalt_

Næh det er rigtigt, men de fleste fanger på flod, jeg bruger blink, og
bliver skoldet samtidig

Søren

Nørrrrrrebro

Fra : P. Nielsen

Dato : 13-05-02 15:38

"Søren" <Sidewind@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Næh det er rigtigt, men de fleste fanger på flod, jeg bruger blink, og
> bliver skoldet samtidig

Hvad er det for en flod?

Fra : Søren

Dato : 13-05-02 19:44

On Mon, 13 May 2002 16:38:14 +0200, "P. Nielsen" <philip59@ofir.dk>
wrote:

>Hvad er det for en flod?

Styx

Søren

Nørrrrrrebro

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 13-05-02 21:22

Det var skam ikke for at brokke mig

Fiskede selv 7 timer forleden i stegene sol uden solcreme, jeg kan knapt nok
bevæge mig ligenu

Fra : Søren

Dato : 13-05-02 22:22

On Mon, 13 May 2002 22:21:35 +0200, "Magnus Harkjær" <Harky@clan3v.dk>
wrote:

>Det var skam ikke for at brokke mig
>
>Fiskede selv 7 timer forleden i stegene sol uden solcreme, jeg kan knapt nok
>bevæge mig ligenu

Det er skam i orden, jeg har bare ikke kunnet komme i gang med linen
før lørdag, i år. At jeg så kunne misforstås er jo min egen fejl, jeg
gjorde ikke selv klart, at det vigtige var at jeg var blevet
flæskesvær.

Nu er der kommet hul på bylden, såååå

Nu skal jeg bare have "overtalt" lillemor til at komme med

Så kunne det jo være at man kom ud lidt oftere

Søren

Nørrrrrebro

Fra : THOMAS WILLADSEN

Dato : 13-05-02 10:03

Det kan der være noget om, de er her og de vil have vore blik og sild

Thomas

Magnus Harkjær <Harky@clan3v.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cde24b7$0$11898$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thf

Dato : 12-05-02 16:51

Hvor præcist fisker du i Brøndby havn, jeg var også ude i 1 time
ude ved broen og sten fabrikken, uden hug.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Søren

Dato : 12-05-02 23:16

On Sun, 12 May 2002 15:50:57 GMT, tommy_friis@mail.dk (Thf) wrote:

>Hvor præcist fisker du i Brøndby havn, jeg var også ude i 1 time
>ude ved broen og sten fabrikken, uden hug.

Helt ud hvor kysten knækker til venstre og løber parallelt med Køgevej
(ca 800 meter længere ude end havnen)

Søren
Nørrrrrebro

Fra : Thf

Dato : 13-05-02 21:15

>Helt ud hvor kysten knækker til venstre og løber parallelt med Køgevej
>(ca 800 meter længere ude end havnen)
Ok, det samme sted jeg normalt også gør, der er en hel del hornbasser derude
i går og i dag også.
Ærgeligt det er næsten umuligt at bruge flue der, pga bagkastet.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Søren

Dato : 13-05-02 22:15

On Mon, 13 May 2002 20:14:57 GMT, tommy_friis@mail.dk (Thf) wrote:

>Ok, det samme sted jeg normalt også gør, der er en hel del hornbasser derude
>i går og i dag også.
>Ærgeligt det er næsten umuligt at bruge flue der, pga bagkastet.

Har du tænkt på at prøve oppe i den anden ende, ved broen over til
Amager, ved vindmøllerne ???

Eller kommer der ikke noget der ???

Søren

Nørrrrrrrebro

Fra : Thf

Dato : 15-05-02 18:03

>Har du tænkt på at prøve oppe i den anden ende, ved broen over til
>Amager, ved vindmøllerne ???
>
>Eller kommer der ikke noget der ???
Har prøvet lidt der, men har kun fået fladfisk i det område.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S