SFX CDI???!!!
Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 11-05-02 16:37

hej igen!!!

jeg har lige bestilt en pederzin cdi til min SFX.
Men jeg kan ikke finde cdi'en på knallerten!!!!
Hvor sidder den?
Er det noget man selv kan montere???

OG en lille tanke; Hvad står CDI egentlig for?

på forhånd tak!!!

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-05-02 23:57

"Christian Dyrhaug" <dyresjov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej igen!!!
>
> jeg har lige bestilt en pederzin cdi til min SFX.
> Men jeg kan ikke finde cdi'en på knallerten!!!!
> Hvor sidder den?

Hjelmboksen op, batteriet af, så sidder den i en gummi holder lignende ting.
Den nye er noget størrer, så den skal ligge på en anden måde!

> Er det noget man selv kan montere???

Jeg satte selv min på til UG. den indbyggede begrænser er nemmest at justere
hvis du stripper den for sideskjolde.. de trænger alligevel til en rengøring
på indersiden =)
kontakten til begrænsere har jeg sat på et lille beslag, stripset til
stellet, i den ene "luftgælle" der er i skjoldet, dejligt nemt!

> OG en lille tanke; Hvad står CDI egentlig for?

Central et eller andet.. Any one?

> på forhånd tak!!!

Selv tak, husk nu at dysse den ordentligt ind!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Brian Axelgaard