ECS K7S5A Problemer med Wake On Lan
Fra : Iwan P. Kristensen

Dato : 11-05-02 15:51

Jeg har enabled Wake on by lan i Bios, men der er ingen signal på
Netkortet når PC´en er slukket (Kan se det på min Router). Jeg har
prøvet og sende Magic Packets uden succes, er der nogen der har en
ide?

Mvh. Iwan

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 12-05-02 14:23

Iwan P. Kristensen wrote:
> [...]
> Netkortet når PC´en er slukket (Kan se det på min Router). Jeg har
> prøvet at sende Magic Packets uden succes, er der nogen der har en

Er du sikker på at det er et Wake-On-LAN netkort?

Fra : Iwan P. Kristensen

Dato : 13-05-02 20:05

On Sun, 12 May 2002 15:23:00 +0200, "[Odense] Jens C. Hansen"
<greylion@gmx.net> wrote:

>Er du sikker på at det er et Wake-On-LAN netkort?

Ja det er Onboard, jeg er i tvivl om det kun er i standby mode det
virker. Da WINXP ikke understøtter mit I740 grafikkort i standby mode,
har jeg ikke kunnet afprøve det.

Fra : Bachelor

Dato : 12-05-02 22:16

"Iwan P. Kristensen" <IPK@ADSLHOME.DK> skrev i en meddelelse news:3cdd2eb1.23964875@news.inet.tele.dk...
> Jeg har enabled Wake on by lan i Bios, men der er ingen signal på
> Netkortet når PC´en er slukket

"Wake on Lan" er det ikke fra standby ? Jeg tror ikke du direkte
kan tænde for den.