etablering af skatepark
Fra : henrik hansen

Dato : 10-05-02 14:15

Jeg henvender mig til denne side, da jeg påtænker at iværksætte en
etablering af en skatepark i mit lokalområde.

Derfor skriver jeg for at høre om I har nogle erfaringer med
etablering af sådanne områder med forskellige hop o.l. til brug for
skateboard samt rulleskøjter.

I må også meget gerne skrive omkring hvilke krav der stilles til en
bane, sikkerhed, lovkrav og vedligeholdelse, samt omkring hvilke
faciliteter skal der være på banen, skal der være hop, rails, ramper
eller hvad skal der bruges?

Jeg håber at få respons så jeg kan komme videre med projektet så vi
kan få de unge væk fra vejene, hvor der færdes biler og ind på mere
egnede og SJOVERE områder.

MVH

Henrik

Hansehen@mail.tele.dk