Kopibeskyttelse
Fra : pjl

Dato : 10-05-02 09:41

He´j.

Kan nogen hjælpe her. Jeg vil lave en kopi af mit spil på CD-rom.
MidTown Madness. Er der nogen som kender et effektivt cloneprogram.
Jeg har prøvet med CloneCD men denne melder bad sektors !
mvh pjl

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 10-05-02 10:58

"pjl" <fam.juul@larsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MidTown Madness. Er der nogen som kender et effektivt cloneprogram.
> Jeg har prøvet med CloneCD men denne melder bad sektors !

Prøv at kombinere CloneCD med ClonyXL.

/Kenneth

Fra : Igam

Dato : 10-05-02 12:59

Start med at finde en gruppe der passer til emnet

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3cdb9996$0$13623$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...