Min PC svider meget?
Fra : bijsabe

Dato : 09-05-02 23:03

Jeg er ny begynder i (NT4). Jeg har en Pentium 3 (cirka 198 MB ram 600
MHZ), som jeg
Bruger som en (NT4) server. For nylig begynder maskinen med at køre
vild, også når den står
Og ikke bestiller nogen(alle andre maskiner er slukket). Det har også
sket for mig før. Når jeg
Ikke havde server, og andre maskiner var ikke tilknyttet til den.
Hvad er problem?

I thank you for any help

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 10-05-02 12:44

"bijsabe" <bijsabe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sket for mig før. Når jeg
> Ikke havde server, og andre maskiner var ikke tilknyttet til den.

Har du checket for virus?

Claus

Fra : Stine

Dato : 11-05-02 08:31

Har du index services tændt ? tjek i reg databasen under services automatisk
startet op, og det giver dig måske et hint.

Hvis du er adm på server prøv med ctrl alt del og se hvilke isolerede
processer og deres respektive tråde, som der kører. Tjek de autoriserede
liste over startede services.