Frimærker - sælges/bruges ?
Fra : Eva

Dato : 06-02-01 14:55

Hej
Jeg kan ikke finde en NG for frimærker. Så jeg prøver her.

Jeg har en masse frimærker, bl.a. firblokke med marginalnummer fra L 001 - L
454.
1 ark 1 øres - L 210
1 ark 1.30, Otto Bache: Et kobbel heste udenfor en kro + et stort mærke med
hele motivet, fra ca. 1976.
Et ark julemærker fra 1978, men overstemplet i 1982 da der var udsolgt.

Er det noget jeg kan sælge til samlere, eller skal jeg blot bruge dem på
mine "stenalderbreve". Post Danmark trækker % fra når man sælger til dem.

Hilsen evakn@private.dk

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 06-02-01 21:19

Eva skriver:

> Hej
> Jeg kan ikke finde en NG for frimærker. Så jeg prøver her.
>
> Jeg har en masse frimærker,...

Hej.

Det er normalt, at hvis man ikke kan finde en specifik gruppe, går man
opad i hierarkiet for at finde en mere generel gruppe. Frimærker kan
diskuteres i dk.fritid.

Derimod kan man ikke sælge frimærker der, da køb- og salgsannoncer er
ikke velsete i de almindelige nyhedsgrupper hvor de kun virker
forstyrrende på diskussionerne om gruppernes emne.

Din annonce hører nærmere hjemme i news:dk.marked.privat eller i
news:dk.marked.kommerciel afhængig af om du sælger som privat eller
firma.

Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper, samt se deres fundatser,
på:
http://www.usenet.dk/grupper/aktiv.shtml

Svar på henstillinger hører ikke hjemme i de enkelte grupper, men samles
i news:dk.admin.netikette. Jeg xfutter derfor den videre diskussion
derover. Det betyder at svar på mit indlæg automatisk havner i
dk.admin.netikette.

Dette svar er desuden sendt direkte til Eva, da det ikke er sikkert
hun læser fast i gruppen.

XFUT dk.admin.netikette
CC evakn@private.dk

--