LeoVinci ZX på NRG
Fra : NRGGuy

Dato : 09-05-02 23:03

Hey!!!

Kan nogen fortælle mig om en LeoVince ZX kører SUPER på
en NRG?? (Men husk lige på at den er med org. cylinder og det er kun
skiven der er smidt ad H. til!!)
Og forresten hvad med den der slange, hvad skal den hvis jeg køber
LeoVinci ZX??
Hvad gir røret, fart og/eller optræk??

Har hørt ar karb.en er inddroslet, hvis ja hvordan fjerne man den??

Hilsen Søren
NRGGuy
Piaggio NRG @ 75 Km/t

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-05-02 00:40

"NRGGuy" <NRGGuy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!!!
>
> Kan nogen fortælle mig om en LeoVince ZX kører SUPER på
> en NRG?? (Men husk lige på at den er med org. cylinder og det er kun
> skiven der er smidt ad H. til!!)

Ja, den kører lækkert !

> Og forresten hvad med den der slange, hvad skal den hvis jeg køber
> LeoVinci ZX??

Den skal bare tages af det originale rør.

> Hvad gir røret, fart og/eller optræk??

Det er ikke til at sige.

> Har hørt ar karb.en er inddroslet, hvis ja hvordan fjerne man den??

Der er en plade i indsugningen, er den fjernet ?

Mads

Fra : NRGGuy

Dato : 11-05-02 10:41

Hej Mads!

Jeg ved ikke rigtigt med den der slange, fordi jeg havde købt et NEXT og
den kørte kun 55-60 km/t med det, hvorimod
den kører 75 km/t med det org. rør.

Kender du en der har prøvet det?

Der er ingen plade under studsen, har kigget!!

Karburatoren er en Dell´orto 17,5mm, men har læst følgende på KanDu:

Jeg er lige ved at "kikke" den efter og den er ikke udskiftet med en
mindre
som man ellers har gjort men kun droslet med en lille plade med huller
i.

Men passer det??

Hilsen Søren
NRGGuy