optage video-klip
Fra : Claus Ladekjær Wilso~

Dato : 09-05-02 22:34

Jeg har prøvet kwintv og optaget en fil ved navn video.avi, som ingen
programmer kan læse. Maskinen er celeron 2, 600 Mhz, 130 Mb ram. Hauppauge
Pci. Jeg bruger helst xawtv. (Programmet der fulgte med tv-kortet til
windows laver heller ikke ordentlige filer, selv om de dog er læsbare.
Muligvis fordi jeg kører w2k, som er en rigtig ressource-sluger). Er der
nogen, der har haft held til dette?
--
running mdk 8.2 kernel 2.4.18

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 10-05-02 11:02

"Claus Ladekjær Wilson" <clw_to@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> windows laver heller ikke ordentlige filer, selv om de dog er læsbare.
> Muligvis fordi jeg kører w2k, som er en rigtig ressource-sluger). Er der

Tak et kig på http://www.schirmacher.de/arne/kino/, den har jeg selv brugt
med stor succes.
Mvh
Torben