Norton Live Update slut efter 1 dag...
Fra : MVJ

Dato : 09-05-02 19:00

Jeg har lige indstalleret mit Norton 2002 både Anti Virus og Firewall...alt
virker fint....og jeg har opdatere det et par gange i løbet af igår men idag
efter en reboot står der Update Service Expired og før det havde jeg 364
dage igen ihvertfald deromkring kan nogen hjælpe med at gendanne det så jeg
får min købstid af Update tilbage da jeg ikke vil betale for noget 2
gange...

PFH Tak...

MVJ

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 10-05-02 08:18

"MVJ" <mvj@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> får min købstid af Update tilbage da jeg ikke vil betale for noget 2

Din forhandler kan sikkert hjælpe dig.

/Brian

Fra : Steen

Dato : 11-05-02 16:45

> [...]
jeg
> får min købstid af Update tilbage da jeg ikke vil betale for noget 2

Prøv at afinstallere - reboot - geninstallere - det burde give dig dine 365
dage igen.

Mvh.
Steen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-05-02 22:27

"Steen" <info@selvejer.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> idag
> jeg
>
> Prøv at afinstallere - reboot - geninstallere - det burde give dig dine

Nej, ikke med mindre han cleaner regbasen med et program eller manuelt
(Yach!) fjerner alt Norton i regbasen. En 100 % nyinstallation af Windows er
også en mulighed, men helt ærligt: Programmet har kun været på markedet i 6
måneder, så en e-mail til support, med en skærmdump, burde løse problemet.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : MVJ