Data-CD klon
Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-02-01 12:52

Hi there!

Inden jeg forsvinder udi sprittågerne...kender I til en
CD-Record frontend, der kan klone en Data-CD ??

Takker ydmygt....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
At Microsoft, "API" means "Another Proprietary Interface."

Fra : The Amazing Grace

Dato : 07-02-01 12:16

Peter Jespersen wrote:

> Hi there!
>
> Inden jeg forsvinder udi sprittågerne...kender I til en
> CD-Record frontend, der kan klone en Data-CD ??

Det er selvfølgelig store ord at kalde det en frontend, men hvad med
programmet readcd, som følger med cdrecord. Den laver sektorkopi til en
fil, jeg ved ikke om det er en iso-fil eller hvad det er, men den kan i
hvert fald bruges til at brænde en kopi.

Enten kan man bruge readcd også til brændingen, eller filen kan brændes
med f.eks. "Audio CD creator" - på trods af navnet kan programmet også
brænde data-CD'er.

Så vidt jeg kan se, bliver kopien præcis magen til originalen, men ret
mig hvis jeg tager fejl.

Mads Hansen
--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-02-01 16:58

On Wed, 07 Feb 2001 12:16:23 +0100, The Amazing Grace wrote:

Hola!

<snip>

Smukt....

>Enten kan man bruge readcd også til brændingen, eller filen kan brændes
>med f.eks. "Audio CD creator" - på trods af navnet kan programmet også
>brænde data-CD'er.

Pakken hedder vist endda Audio/Data CD-Creator...

>Så vidt jeg kan se, bliver kopien præcis magen til originalen, men ret
>mig hvis jeg tager fejl.

Det ser ud til at du har fundet løsningen...

DOH!!! Det ser ud til at jeg må finde nogle tomme skiver der kan
rumme det hele!

Takker dybt og ydmygt for hjælpen

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Use a spreadsheet to do the math, but check it by hand just to be sure.