2 Hjerter - Jeres bryllupsbilleder på nett~
Fra : 2hjerter.dk

Dato : 09-05-02 03:06

2hjerter.dk er et online bryllupsalbum. Her kan brudepar dele minderne fra kirken og festen med alle gæsterne.

http://www.2hjerter.dk/

God fornøjelse
Christian Lund

Fra : John Sahl

Dato : 08-05-02 19:36

"2hjerter.dk" <info@2hjerter.dk> wrote in message news:080502200626@2hjerter.dk...
> xxxxxx.dk er et online bryllupsalbum. Her kan brudepar dele minderne fra kirken og festen med alle gæsterne.

Prøv at smide dit opslag i en af opslagsgrupperne hvor
det hører hjemme, dette er en debatgruppe.

Læs eventuelt mere på http://www.usenet.dk

FUT er sat til dk.admin.netikette hvilket betyder at svar
på dette indlæg vil havne i den gruppe.

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : MM

Dato : 08-05-02 22:32

> 2hjerter.dk er et online bryllupsalbum. Her kan brudepar dele minderne
fra kirken og festen med alle gæsterne.

Det var måske lidt OT, men eftersom vi netop står og skal giftes i juni, så
var det jo lige hvad vi manglede. Så jeg takker da lige

> God fornøjelse

Tak skal du sørme have

--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,