Word
Fra : Niels H.

Dato : 08-05-02 19:10

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at få oprettet et word-doc i VB6 helt uden brug af
Word. Det skal være formatteret som man kan i Word (dvs. gerne med side
hoved/fod) osv.

--
Niels

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 09-05-02 16:44

Så er det, at du har brug for dll'erne fra Word. (Project - References -
Microsoft Word x.x Object Libary). Uden brug af dem, kan du ikke komme til
at gemme i Word's format.

- Stefan McKinnon Edwards

Fra : Niels H.

Dato : 09-05-02 19:21

"Stefan McKinnon Edwards" <6x102621@tiscali.dk> wrote in message
> Så er det, at du har brug for dll'erne fra Word. (Project - References -
> Microsoft Word x.x Object Libary). Uden brug af dem, kan du ikke komme til
> at gemme i Word's format.

Har du tilfældigvis også lidt kodeeksempel?

--
Niels Henriksen
Tjen penge på nettet: http://www.tigernet.dk

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 11-05-02 22:50

Uhh, nej desværre. Det har jeg ikke. Men prøv for det første at tjekke
msdn.microsoft.com og support.microsoft.com - der burde der stå lidt om
brugen af Microsoft Word Object Libary. For det andet, kig i
objectbrowseren.
Såvidt jeg kan se, kan du lede efter en "open" procedure. Den burde ligge i
Documents (flertal!) - med den skulle du kunne åbne et Word dokument, og
kigge lidt på de egenskaber den returnerer.

--
Stefan McKinnon Edwards, Herning, Denmark
www.iysik.com