ånd, med ved fødsel?
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-02 17:52

HEJ!

Håber det er det rette forum, jeg henvender mig i.

En af mine veninder flyttede for 2 år siden sammen med hendes kærste, ind på
hans families slægts ejendom (en bondegård).

I løbet af de to år har de blandt andet hørt lyde af ting der blev rykket på
en udunyttet del af loftet, men ingen/intet var der når de gik derop.
Desuden har elkoger, vandhane og emhætte i skiftende perioder tændt og
slukket af sig selv. Bagdøren er blevet åben og lukket, uden at en vind har
rørt sig.

Forleden fødte min venindes svigerinde, umiddelbart ved fødetidspunktet
ringer telefonen (ingen i familien ved at de er på fødeafdelingen) hos
svigerforældrene. Røret bliver taget men der er ingen, på nummerviseren kan
de se, at de er svigerindes mobiltelefon. De ringer op, og får at vide de er
blevet bedsteforældre.
Nu kommer det "mystiske" svigerinden havde ikke ringet op til forældrene og
mobiltelefonen havde ligget i en jakkelomme hvor ingen umiddelbart har kunne
skubbe til den så den selv ringer op. Desuden stod der ikke i udgående
samtaler, at der var blevet ringet hjem til forældrene.

Mit spørgsmål er nu, kan en ånd (hvis det nu er et tidligere familiemedlem)
bevæge sig rundt mellem de levende familie medlemmer og dermed stadig tage
del i hvad der sker i familien? Eller....................

Med venlig hilsen Charlotte