Modem og netværksforbindelse til internet
Fra : John Smith

Dato : 08-05-02 12:45

Jeg har en ADSL forbindelse til internettet og det er fint. Men jeg har en
gang imellem behov for at teste via analog modem og så ringer jeg op til
internettet via dette analoge modem. Det virker også helt fint og den
benytter helt automatisk modemforbindelsen når jeg har ringet op.
Dér hvor mit problem ligger er, at jeg også gerne vil benytte min
modem-udbyders nameserver istedet for den som jeg har via ADSL. Hvordan kan
jeg gøre det (automatisk)? Jeg ved godt at jeg manuelt kan rette det manuelt
i min netværksopsætning, men det er en automatisk løsning jeg er ude efter.

Jeg køre Win2000 og min IP adresse bliver DHCP tildelt fra min Windows
server.

Mvh.
John.

Fra : Stine

Dato : 08-05-02 16:42

Hvis du har os som win2k eller xp kan du måske bruge vituelt privat networt
??
eller ved logon åbne den som et share ??