Spam
Fra : KIB

Dato : 08-05-02 09:55

Må jeg som ny i gruppen spørge: Er der et godt råd til hvordan man undgår
reklamer i sin mail efter søgning på nettet?

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 08-05-02 11:08

"KIB" <bladsgaard@mail.dk> wrote in message
> Må jeg som ny i gruppen spørge: Er der et godt råd til hvordan man undgår
> reklamer i sin mail efter søgning på nettet?

Hvorfor ser du spam som noget der har med sikkerhed at gøre?

mvh
db

Fra : Kasper Dupont

Dato : 08-05-02 13:56

KIB wrote:

> Må jeg som ny i gruppen spørge: Er der et godt råd til hvordan man undgår
> reklamer i sin mail efter søgning på nettet?

Lad være med at opgive din email addresse.

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 08-05-02 19:45

Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote:

> Lad være med at opgive din email addresse.

Og hvis du SKAL opgive en mail adresse, så opret en hos hotmail eller et
andet sted.

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 09-05-02 18:08

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> wrote in message

> Og hvis du SKAL opgive en mail adresse, så opret en hos hotmail eller et
> andet sted.

Og hvis du er sikker på at de bare skal bruge din eMail til sjov og ballade
(fx hvis du skal downloade trials kræves der tit en eMail) må du godt låne
min: wont@tell.you - den virker hver gang og ham der har den i virkeligheden
har modtaget meget godt i min regning =)

Hilsen fra Peter

Fra : [2500] André

Dato : 12-05-02 19:24

Problemet er bare at der er nogle der er så nederdrægtige at de vil
sende
oplysningerne du skal brug for at komme vidre til din mail adresse.
Derfor har jeg en "spamadresse" som jeg bruger til den slags.
Når så spammails'ene bliver for vilde så laver jeg en ny og dumper
den gamle. Rimelig nemt.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 13-05-02 00:24

On Thu, 9 May 2002 19:07:41 +0200, "Peter Ingemann Hansen"
<dingemann@hotmail.com> wrote:

> [...]
>min: wont@tell.you - den virker hver gang og ham der har den i virkeligheden
>har modtaget meget godt i min regning =)

Sålænge, du bruger noget, der ikke er under eksisterende domæner.

I de sidste par måneder har det været mere slemt, og jeg har flere
gange om ugen modtaget e-mails på nogle af mine domæner, som
fjollehoveder ikke troede eksisterede, eller bare hamrede tasterne ned
og tilfældigvis ramt et af mine domæner. Det sker tilsyneladende
skræmmende ofte.

--
- Peter Brodersen

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 13-05-02 02:08

On Mon, 13 May 2002 01:23:52 +0200,
Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> wrote:
> Sålænge, du bruger noget, der ikke er under eksisterende domæner.

Løsningen er også skræmmende simpel. Lav en e-mail adresse til det på
dit eget domæne og slip for problemerne. bulk@jlouis.dk ryger direkte i
/dev/null