Brigthness
Fra : Mogens Larsen

Dato : 08-05-02 09:16

Jeg har en gammel 21" Colorsync monitor der er ved at være en smule slidt i
billedrøret og derfor en smule mørk i specielt spil. Jeg har dog hørt, at
der findes et program der kan booste brigthness op i ens applikationer. Er
der nogle der kender dette program eller noget tilsvarende...?

Movens.

Er også postet i dk.edb.hardware.skaerm

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 08-05-02 19:40

Jeg har selv fundet en løsning på problemet. Svaret var Powerstrip.

Kasper