Kan ikke få SP5 til at virke
Fra : Jørgen Holdt

Dato : 07-05-02 21:13

Jeg tror jeg har et problem med at få SP5 Installeret til min VB6 Pro

Jeg har kørt SP3 og SP4 og det står der i op starts ruden når VB Startes

Men efter jeg har installeret SP5 står der stadigt SP4 i VB Ruden, og jeg
kan stadigt ikke få Access 2000 til at virke under Windows XP

Gør jeg noget forkert eller skal det være sådan at der står SP4 efter en
installation af SP5 ?

Har jeg glemt noget ?

Når jeg køre SP3 og SP4 kan jeg ikke installer acmsetup.exe og hvorfor er
der en der kan svare mig på det

(¯`·.¸¸.-=[ WebTime ]=-.¸¸.·´¯)
http://webtime.adr.dk

Fra : Henning Larsen

Dato : 09-05-02 11:34

Nej, der skal stå SP5, det gør der på min. Jeg har ikke haft SP3 og SP4
installeret. Access 2000 virker fint hos mig, jeg kører Win 98. Jeg har
desværre ikke noget bud på hvor problemet ligger hos dig.

Henning Larsen

Fra : Rayman

Dato : 13-05-02 17:44

Access 2000 skal bruge den nyeste version af "mdac" (Microsoft Data
Access?), den kan du hente på msdn.microsoft.com....

Mvh. Rayman

Fra : Jørgen Holdt

Dato : 14-05-02 16:34

Jeg har hentet den nu, men kan ikke installer den da bedst som den er i gang
kommer den og skriver

Installationen kunne ikke fuldføres
Installationen kunne ikke fuldføres, fordi der opstod en fejl under
installationen.

Kontakt softwareproducenten for at få flere oplysninger.

Er det for at man skal installer en af den gamle versioner først ?
Der er ingen fejl i programmet, den ud pakker filerne perfekt, og går igang
med at installer som den bør.

Fra : Rayman

Dato : 17-05-02 14:28

Det ser godt nok mærkeligt ud. Jeg har ikke har nogen problemer med hverken
den eller SP5...

Mvh. Rayman