Male aluminiums motorblok...
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-05-02 20:18

Hvilke forholdsreglen skal man tage... er det ik noget med at der skal males
senest 30min efter den er slebet ned?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 08-05-02 09:03

Nej.

Du skal bare sørge for at der ikke er fedt, støv m.m på overfladen.. Tag
noget sprit og gør det rent!

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:3cd82885$0$10919$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 08-05-02 21:16

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Nej.
>
> Du skal bare sørge for at der ikke er fedt, støv m.m på overfladen.. Tag
> noget sprit og gør det rent!

Okay! takker

Fra : e-SKape - Before it'~

Dato : 16-05-02 11:24

Somehow, I do remember "Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> wrote
something on Wed, 8 May 2002 10:03:10 +0200.
It looked a little like this...:

>Nej.
>
>Du skal bare sørge for at der ikke er fedt, støv m.m på overfladen.. Tag
> [...]

Min Piaggio Zip's (jeg ved sq ikke hvad den hedder, det skjold der
dækker varioen og remmen...) dimmer-skjold, er blevet helt iret. Det
er sq æt særligepænt, så hvordan får jeg det flot igen? Skal jeg slibe
på det, og så bare male det med en eller anden maling??

Pls, giv mig nogen navne at gå efter i maling... Skal det være
varmebestandigt?

Og hvad med min lydpotte? Den er også næsten helt rustet til
(overfladisk), hvordan sliber jeg den og gør den ren?

//e-SKape - Before it's too late...