test 123 ignore
Fra : Culpa Mea

Dato : 07-05-02 17:22

test 123 456. Yep det kører vist.

~culpa~

Fra : Culpa Mea

Dato : 07-05-02 17:23

"Culpa Mea" <ishallreign@adoption.com> wrote in message
news:21263de0958a43f1b7a70a007f8176a1.91223@mygate.mailgate.org

> test 123 456. Yep det kører vist.

whoa!

~culpa~

Fra : Culpa Mea

Dato : 07-05-02 17:24

"Culpa Mea" <ishallreign@adoption.com> wrote in message
news:40f6636b02d9acf1b46d0847b95052ca.91223@mygate.mailgate.org

> > test 123 456. Yep det kører vist.
>
> whoa!

Det var vist det

~culpa~

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-05-02 19:05

> > whoa!
>
> Det var vist det

Brug dog dk.test. Gruppen er der til det samme.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Culpa Mea

Dato : 07-05-02 21:52

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message

> Brug dog dk.test. Gruppen er der til det samme.

> [...]

Jeps, men det er jeg sådan set lidt ligeglad med.

~culpa~

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 07-05-02 22:15

On Tue, 7 May 2002 20:51:35 +0000 (UTC), "Culpa Mea"
<ishallreign@adoption.com> wrote:

>"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message

>Jeps, men det er jeg sådan set lidt ligeglad med.

jamen det er mailgate sådan set ikke eller sunsite eller tdc for den
sags skyld og efter som de ting nu en gang hænger sammen .... var det
måske meget smart at bruge grupperne til derres formål !
Mv
Bo

fut:dk.admin.netikette
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Culpa Mea

Dato : 07-05-02 23:55

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message

> jamen det er mailgate sådan set ikke eller sunsite eller tdc for den
> sags skyld og efter som de ting nu en gang hænger sammen .... var det
> måske meget smart at bruge grupperne til derres formål !

Jaså. Hvad har hans stammende nådighed tænkt sig at gøre ved det?

> fut:dk.admin.netikette

FUT: 1) Federal Unemployment Tax
2) Fiber Under Test
3) Friendly User Trials
4) Fuel Usage Takeback
5) Functional User Training

~culpa~

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-02 03:07

Tue, 7 May 2002 22:54:52 +0000 (UTC), skrev "Culpa Mea"
<ishallreign@adoption.com>:

>Jaså. Hvad har hans stammende nådighed tænkt sig at gøre ved det?

Ved at få lukket din konto hos Mailgate, hvis du gentager det
misbruger du har foretaget i et par nyhedsgrupper.

Kan ikke bruges, da man i Mailgate kun kan svare i samme gruppe.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Culpa Mea

Dato : 08-05-02 16:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Ved at få lukket din konto hos Mailgate, hvis du gentager det
> misbruger du har foretaget i et par nyhedsgrupper.

Whoaa! Nu ikke så hård Knud. Irriterer overskægget min aldrende
bizarre ven?

[GESTUS]
Jeg har desværre ikke nogle kompetencer indenfor ASCII drawing, men
du får nogle hints:
Et par "bakketoppe".
Ram lugt
Behåring
....og så sætter du simpelthen bare ordene "eat this" foran.
[/GESTUS]

~culpa~
....'oh yeah? I'll see you in hell!'

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-05-02 16:09

> [...]
> Ram lugt
> Behåring
> ...og så sætter du simpelthen bare ordene "eat this" foran.

Hmm, tydeligvis en fyr, der ikke forstår formålet med at gruppen
har valgt et par vejledere, til at holde gruppen fri for spam
og overflødige indlæg.

FUT snak.snik

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.