Dropdown (IGEN)
Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 07-05-02 13:42

Hej NG!

Findes der dropdown-menuer som "kan ligge ovenpå" et frameset i JS og CSS?
Eller kan det lade sig gøre som en java applet?

MVH
Anders

Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 07-05-02 15:23

Har selv solvet problemet via tidligere indlæg.

http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/v3/download.asp

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-05-02 22:29

Anders Bo Pedersen <shades@vkr.k-net.dk> skrev:

> Har selv solvet problemet via tidligere indlæg.

Her måtte jeg lige grine:

Solvet?

Jeg kan godt regne ud at det er det danske ord for "løst", men det bliver
det ikke mindre grinagtigt af - tal dog dansk

Fut: news:dk.kultur.sprog

Jeg griner videre!

--
Allan