INTRANET <EMBED src="iflash.inp" ? kan man~
Fra : Mal

Dato : 06-02-01 02:42

Hej Allesammen

Jeg er blevet anbefalt fra WebCafe.dk at skrive til jer - da deres brugere
almindeligvis ikke har forstand på flach

Hvis man laver en intranet side, hvor man skriver den nedenstående HTML og
laver en fil "iflash.inp" i samme dir, vil man, hvis man trykker på iconet,
automatisk køre filen flash.exe i dir. \main\install\flash\ fra roden på det
drev man befinder sig.

Jeg kunne godt tænke mig enten at ikke skulle skal trykke på noget, men at
html filen automatisk kørte flash.exe, eller at man kan få et andet
selvvalgt billede eller at man kunne vælge et område på et billede hvorefter
filen flash.exe vil blive kørt.

Hvis intet af det ikke kan lade sig gøre vil jeg også meget gerne høre det.

Enhver hjælp vil være påskønnet - jeg har ikke kunne finde en løsning i
snart 14 dage ....
så på forhånd mange tak ... også for evt. dårligt nyt.

HTML SIDE:
<HTML>
<HEAD>
<BODY>

<center>
<EMBED src="iflash.inp" width=80 height=75> </EMBED>
</center>

</BODY>
</HEAD>
</HTML>