Joystick - The Arcade
Fra : Loke

Dato : 07-05-02 12:03

I de glade Amiga dage var der et fantastisk digitalt joystick som hed
The Arcade. Faktisk har jeg stadig et par stykker af dem liggende. Jeg
planlægger at prøve FIFA2002 (et fodboldspil) men mine gamle
pølsefingre, og mine ligeså gamle venner, egner sig simpelthen ikke
til små gamepads. Jeg har ledt lidt efter et jouystick, der havde The
Arcades kvaliteter, men med 6-8 knapper. Er der nogen der kender sådan
et?

---
Loke

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-05-02 13:01

> [...]
> til små gamepads. Jeg har ledt lidt efter et jouystick, der havde The
> Arcades kvaliteter, men med 6-8 knapper. Er der nogen der kender sådan

Åh ja, The Arcade. Det var et forrygende joystick.

Svaret på dine bønner kunne være:
http://www.x-arcade.com/

(jaja, det er lidt små-dyrt........ og hvad så? )

mvh
Kim Jensen

Fra : Loke

Dato : 07-05-02 13:21

On Tue, 7 May 2002 14:00:34 +0200, "Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote:

>Åh ja, The Arcade. Det var et forrygende joystick.
>
>Svaret på dine bønner kunne være:
>http://www.x-arcade.com/
>
>(jaja, det er lidt små-dyrt........ og hvad så? )

WHOA! Gutterne ville blive grøn-gule af misundelse. En frituregryde i
baggrunden, for stemningens skyld og de gamle klasikkere på MAME. Tak
for et super tip. Har du selv erfaringer med det?

Nu skal jeg bare lige til at forklare konen hvorfor det er nødvendigt
med sådan en investering...

---
Loke

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-05-02 13:37

> WHOA! Gutterne ville blive grøn-gule af misundelse. En frituregryde i
> baggrunden, for stemningens skyld og de gamle klasikkere på MAME. Tak
> for et super tip. Har du selv erfaringer med det?

Desværre ikke. Jeg synes trods alt, at ca. kr. 2000,- for et joystick er
lidt vel rigeligt til mit enddog meget begrænsede spilleforbrug.

mvh
Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 07-05-02 14:25

Kim Jensen <kj@jmt.dk> wrote:

> Desværre ikke. Jeg synes trods alt, at ca. kr. 2000,- for et joystick
> er lidt vel rigeligt til mit enddog meget begrænsede spilleforbrug.

HALLO SKU! Det er Arcade!

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-05-02 15:21

> HALLO SKU! Det er Arcade!

Ja, jeg ved det godt. Skal nok. Undskyld.

mvh
Kim

Fra : Loke

Dato : 08-05-02 12:40

> [...]

>Svaret på dine bønner kunne være:
>http://www.x-arcade.com/
>
>(jaja, det er lidt små-dyrt........ og hvad så? )

Så er konen manipuleret og bankkontoen tømt. Jeg bestilte Xarcade fra
England i formiddags, så i starten af næste uge skulle jeg være klar
til at inviterer mine gutter på VM i professionel computer fodbold -
jeg kan næsten ikke vente med at se deres ansigter, hehe.

Nu mangler jeg bare at Dino Dini laver et nyt fodbold spil til PC
(http://www.abundantsoft.com/footie/). Så er mit liv vist ved at være
fuldkomment.

---
Loke

Fra : Leony

Dato : 08-05-02 08:48

"Loke" <osr@agurk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> planlægger at prøve FIFA2002 (et fodboldspil) men mine gamle
> pølsefingre, og mine ligeså gamle venner, egner sig simpelthen ikke

Læs Tip nr 1:
http://www.c64games.com/adv-emu.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/