Woody og stable
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-05-02 10:47

Greetings!

Er det bare mig eller Woody på vej i stable ? Jeg har ikke fået opdateringer
til den de sidste 14 dage, snart...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Makholm

Dato : 07-05-02 10:53

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> Er det bare mig eller Woody på vej i stable ? Jeg har ikke fået opdateringer
> til den de sidste 14 dage, snart...

Release Manageren er erklæret at Woody er hårdt frosset. Altså kun
*meget* vigtige opdateringer. Woody skulle være klar til at blive
frigivet officielt, men der afventes at sikkerhedsholdet er klar til
at håndterer de 5 nye arkitekture der kommer i Woody.

--
Peter Makholm | There are 10 kinds of people. Those who count in
peter@makholm.net | binary and those who don't

Fra : Isak Lyberth

Dato : 07-05-02 12:26

5 arkitekturer???

Fra : Peter Makholm

Dato : 07-05-02 12:45

Isak Lyberth <ily.nothis@cip-global.com> writes:

> 5 arkitekturer???

Jep. Ud over de arkitekture Potato understøtter (i386, sparc, alpha,
m68k, powerpcpc og arm) vil Debiab Woody understøtte: mips, mipsel,
hppa, s390 og ia64. Ialt vil Debian Woody understøtte 11 forskellige
arkitekture.

--
Peter Makholm | I have no caps-lock but I must scream...
peter@makholm.net | -- Greg

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-05-02 13:27

On Tue, 07 May 2002 13:26:10 +0200, Isak Lyberth wrote:

> 5 arkitekturer???

Ja, Debian findes til mange forskellige slags maskiner:

http://www.debian.org/ports/

Det har naturligvis også indflydelse på release-hastigheden at der er
så mange forskellige arkitekturer.

Jeg synes det er fedt at kunne bruge sin sædvanlige distribution både
på x86 og PPC...

Mvh.

--
"That's the whole problem with science. You're got Adam Sjøgren
a bunch of empiricists trying to describe things asjo@koldfront.dk