Tekset til børne sang
Fra : Nyberg

Dato : 06-05-02 20:46

Hej Gruppe.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde tekseten til Kaj & Andrea sangen "
bondemanden han har altid travlt" - da vi bor i Tyskland er det ikke sådan
lige at frem skaffe båndet eller CD.

Håber der nogen der kan hjælpe.

Mvh.

Malene mor til Magnus på 2 ½ år, der er vild med Kaj og Andrea!

Fra : Iben

Dato : 06-05-02 21:01

Hej Malene,

Min datter på 2 år er også vild med Kaj og Andrea, jeg har fundet en side
som har teksten til den sang du søger teksten på, god fornøjelse...
http://www.geocities.com/xenze/sangtekster.html

Mvh. Iben

Fra : Nyberg

Dato : 06-05-02 21:25