Microsoft Visual Studio Installer
Fra : Jette

Dato : 06-05-02 13:41

Jeg fandt følgende i en artikel på adressen:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnaskdr/htm
l/drgui10_2.asp

"... you can use another tool to package your Visual Basic-based program and
create a shortcut on the desktop without much hassle — the Microsoft®
Visual Studio® Installer."

Den har jeg derfor sat mig for at prøve, da man så vidt jeg forstår, kan
lave ikoner på skrivebord og i start-mappen - hvad man ikke kan gøre med den
alm. Package & Deployment Wizard.

Microsoft Visual Studio Installer kan downloades her:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/downloads/tools/vsi11/default.asp

Mit spørgsmål er som følger:
Der er mulighed for at downloade en version 1.0 og en version 1.1. Jeg synes
ikke det klart fremgår hvorfor man kan vælge mellem disse to versioner, og
jeg ved derfor ikke hvilken jeg skal vælge?? Jeg bruger Windows 95.