FreeBSD4.5: Mail server med webmail ......
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-02 23:53

Jeg vil gerne sætte min freebsd 4.5 server op til styrer min mail for 3-4
domæner jeg efter hånden har fået købt.
Jeg har fået compilet og installert mysql + apache+PHP4+CGI.
Derfor, en som ligger inde med et link / howto, (Gerne meget slavisk og
punkt for punkt) guide til og installer / sætte op, til : qmail +Vpopmail +
Sqwebmail + Qmailadmin sådan de arbejder sammen alle delene
Det skal helst værer en stor guide, da jeg er lidt newbie inden for Mail
server m.m

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra : Claus Albøge

Dato : 06-05-02 00:15

Morten <Jowjow> writes:

> [...]
> sådan de arbejder sammen alle delene Det skal helst værer en stor
> guide, da jeg er lidt newbie inden for Mail server m.m

Da du bruger FreeBSD var Matt Simersons howto nok et kig værd

http://matt.simerson.net/computing/qmail.toaster.shtml

Du kan sikkert også få et fra fif fra Bill Shupps howto

http://www.shupp.org/toaster/

Samt - selvfølgelig - lwq, cr.yp.to og inter7

http://www.lifewithqmail.org/
http://cr.yp.to/qmail.html
http://inter7.com/freesoftware/index.html

/Claus A