hjælp - junior skal på fisketur
Fra : Betty og Lars Christ~

Dato : 05-05-02 18:09

Junior skal på fisketur i morgen, og han har et fiskehjul "Abumatic Colt"
det er typen hvor der er "låg" over spolen. Mit spørgsmål er nu hvordan
lukker jeg det op, så jeg kan sætte ny snøre på. Jeg synes ikke at kan dreje
låget uden at bruge vold, ligegyldigt hvad jeg drejer på, trækker i eller
trykker på !
Jeg håber der er nogen der har mere forsyand på teknikken end jeg!
MVH Lars C.

Fra : Bräuner

Dato : 05-05-02 21:07

Jeg mener at kunne huske fra mine "juniordage" at man skal trykke øverst på
"låget" ?
Dvs. helt til venstre på dette billede:
http://www.norell.bravepages.com/images/acolt.gif?50m=image
Jeg håber junior kommer afsted.
Mvh.
Jesper
Betty og Lars Christensen <lars.m.christensen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2GdB8.131$nl3.8006@news.get2net.dk...

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 06-05-02 00:35

Jeg mindes ikke megen teknik i forbindelse med abumatic colt. Det er jo bare
en kappe, der skal drejes af. Jeg ville bruge vold. Hvis du stadig ikke har
fået skidtet brækket op mandag, skal jeg gerne gå i kælderen og se efter i
min sparsomme samling.

vh/Torben

"Betty og Lars Christensen" <lars.m.christensen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:2GdB8.131$nl3.8006@news.get2net.dk...

Fra : Betty og Lars Christ~

Dato : 08-05-02 21:28

Tak for svarene
Det eneste der skulle til var almindelig grov vold så gav det sig
Det bliver formentlig nemmere næste gang, nu da sandet er kommet ud af
gevindet!!
Lars C

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 10-05-02 09:50

Heh.

Var lige et smut i kælderen for at give vores nogen bank ved
samme lejlighed. Virker hver gang. Og hjulet er såmænd
udmærket til yngstemand på tre.

--
vh ¸.·´¯)