Skærme
Fijala 3554
Min Syncmaster 900NF hyler !
Fra : Anders Lybecker

Dato : 05-05-02 14:43

Jeg har købt og betalt en lækker Samsung SyncMaster 900NF 19" skærm, men den
hyler svagt engang i mellem, når der er meget ensformige farver på hele
skærmen. Er det noget jeg skal finde mig i, eller skal jeg få den byttet?

Engang i mellem "starter" skærmen heller ikke (der kommer ingen billede på),
så bliver jeg nød til at slukke og tænde for den igen. Tyder på at min skærm
er syg?

Hilsen
Anders

Fra : Madsen

Dato : 05-05-02 16:53

Anders Lybecker skrev:

> [...]
> skærm, men den hyler svagt engang i mellem, når der er meget
> ensformige farver på hele skærmen. Er det noget jeg skal finde mig

Madsen.

Fra : Anders Lybecker

Dato : 05-05-02 18:35

Tak.