dele af sider mangler i IE6.0
Fra : Viggo

Dato : 05-05-02 12:39

I den sidste tid vises flere sider ikke rigtigt:

Krak mangler fx felterne til postnr. og by

Givetklik.dk viser ikke reklamerne (det kan jeg bære

Mange sider siger fejl ved javascript.

Vh
Viggo

Fra : spock28

Dato : 09-05-02 23:02

"Viggo" skrev d. 05-05-02 12:39 dette indlæg :
> I den sidste tid vises flere sider ikke rigtigt:
>
> Krak mangler fx felterne til postnr. og by
>
> Givetklik.dk viser ikke reklamerne (det kan jeg bære

> [...]
Hej. Har du prøvet at ændre Tegnsættet i Menuen Vis - jeg ved ikke om
det er der problemet ligger, men prøv det *S* - Jan

http://www.kandu.dk/