Access 2000 via. VB6
Fra : Jørgen Holdt

Dato : 04-05-02 20:41

Det program jeg har lavet i VB6 i Win98-2 virker ikke på Windows XP.

Den gemmer ikke informationerne på samme måde som i en Windows 98

Er der nogle der ved hvad de nu har fundet på at ændre fra Win98 til XP
ved Data Base Access 2000 via VB6 Pro med SP4.

Når jeg benytter det samme program som jeg har lavet på en Win98 og flytter
den over på en XP er der ingen fejl at se, men den gemmer ikke den
informationer som
den burde ?

Fra : Tajen

Dato : 04-05-02 22:09

Man kan ikke arbejde med access 2000 databaser med mindre SP5 er
installeret...

mer' ved jeg ikk

Fra : Jørgen Holdt

Dato : 05-05-02 10:13

Ja men når jeg henter SP5 og installer den, også når jeg starter min VB op
igen skriver den stadigt SP4
hvad gør jeg galt. den fylder Ca. 1.044.168 kan det passe ?

Fra : Jørgen Holdt

Dato : 05-05-02 21:44

Oh hvorfor kan jeg ikke installer ACMSETUP.EXE Hverken den der er på den
originale VB6 Pro CD
og SP3 og SP4

Jeg køre Windows XP