Naturgas
Fra : Henrik Møller

Dato : 05-02-01 13:04

Som opfølgning på hvad der har været skrevet om naturgas kan jeg kort ridse
op.

2 Voksne og 2 børn, 1 plans hus på 148 m2.

Da vi købte huset var der ikke brændeovn og et årsforbrug på ca 2000
kubikmeter..Det havde kun boet 2 voksne i huset.

Efter at have installeret brændeovn sidste vinter gik jeg her igår for sjov
ud og aflæste gasmåleren. Vi har fra sidste aflæsning som var den 26 april
2000 brugt 745 kubikmeter.

Vi halverer med andre ord vort gasforbrug efter indførslen af
brændeovnen.!!!!

udgiften til brænde for indeværende sæson har været på kr. 2.000,-

Så der er ingen tvivl om at det er en fordel med brændeovn..

At man så får en hyggeligere varme (syntes vi!!) er så bare et plus...

Jeg kan også berette at vi typisk har 25-26 grader i stuen om
aftenen....også når der er -5 udenfor.

Hilsen
Henrik

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-02-01 19:23

"Henrik Møller" <131.hm@home.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan også berette at vi typisk har 25-26 grader i stuen om
> aftenen....også når der er -5 udenfor.

Så'n er det når man har fået brændeovn - det er sgu småkoldt hvis der er
under 24-25 grader !

mvh
Bendt