kill filter med mere i free agent
Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 04-05-02 17:59

prøv lige at kikke på Bertels side :
http://lundhansen.dk/bertel/agent/agenttips.htm

Mv
Bo
fut:dk.snak.off-topic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 18:13

Sat, 04 May 2002 18:58:39 +0200, skrev Chokmah Dog Fever
<chokmah@c.dk>:

prøv lige at kikke på Bertels side :

Der er ikke filtrer i Free Agent, så man kan ikke blokere nogen
afsendere.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 04-05-02 18:49

On Sat, 04 May 2002 19:13:06 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
><chokmah@c.dk>:
>
>prøv lige at kikke på Bertels side :
>
>Der er ikke filtrer i Free Agent, så man kan ikke blokere nogen

nej det ved jeg jeg har ikke test det endnu men han skriver på sin
hp:Det er nemt nok at lave et killfilter på en person. Hvis man vil
filtrere grundigt, ønsker man måske at slukke for alle tråde hvor
vedkommende optræder. Det er også nemt. Men hvad nu hvis vedkommende
skriver et indlæg i en spændende tråd? Så forsvinder den lige
pludselig. Agent kan naturligvis klare den situation også. Lav et
filter med høj prioritet der ignorerer tråde med forfatteren hvis der
ikke forekommer "Re:" i starten af overskriften, samt et andet med lav
prioritet der sletter indlæg fra vedkommende. Det gøres således (vi
leger at personen hedder BW): Filter Kill action Priority (eks.)
From: bw & ! Subject: {^re: } Ignore 700
From: bw Delete 600 "

ja det lyder jo noget omstændigt faktisk meget svært .... men Bertel
plejer nu at være meget behjælpelig med hjælp hvis man skriver og
spørger ham ..... ja ok jeg er vist røget ud af den gode bog ?men
nu har jeg jo også en anden agent ...

Mv
Bo

fut:dk.snak.off-topic

Fra : The Cloak

Dato : 06-05-02 21:52

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message

> prøv lige at kikke på Bertels side :
> http://lundhansen.dk/bertel/agent/agenttips.htm
>
> Mv
> Bo
> fut:dk.snak.off-topic

Det her bliver vist næppe mere OT sjokma-dok

~culpa mea~