SU-Fiskeklub i København
Fra : Anders Schmidt

Dato : 04-05-02 15:41

Hej.

Er der nogle, der kan anbefale en god fiskeklub i københavnsområdet?
Min kæreste og jeg bor i Kbh. NV og vil frygteligt gerne fiske i
Utterslev Mose. Jeg gik en tur dernede på premieredagen, hvor en ung
gut fangede en syv-kilos...
Klubben skal være medlem af SU, og medlemskabet må gerne være billigt,
da vi begge er fattige studerende

Venlig hilsen Anders.

Fra : Sune

Dato : 04-05-02 16:15

"Anders Schmidt" <anders_schmidt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogle, der kan anbefale en god fiskeklub i københavnsområdet?

Hej Anders
Jeg blev sidste år medlem af Hvidovre Sports- og Lystfiskerforening (blev
anbefalet her i gruppen).
De kan kun anbefales. Blev fint modtaget. Flere gode arrangementer og et
flot klubhus.
Desuden har de et par både på trailere.
Læs mere på http://www.hslf.dk/

[cut]
> Klubben skal være medlem af SU, og medlemskabet må gerne være billigt,
> da vi begge er fattige studerende

De er medlem af SU og iflg. deres hjemmeside koster det kr. 400,- årligt og
kr. 50,- i indskud.
Det hører vist til i den billige ende.

mvh
Sune