Avedøre
Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 04-05-02 12:48

Da jeg flytter til Avedøre ved København 1. juli kunne jeg godt tænke mig at
vide - hvor fisker man i København?

Dorthe

Fra : chr joh

Dato : 04-05-02 23:16

Avedøreværket ude på molen ved brøndby havn der er hornbasser fladfisk og
havørred og gider du ikke traske helt ud på molen så kan du bare sætte en
spinder på og stå og fange abbore nede i hjørnet i havnen der hvor stenene
går ud i vandet

Fra : Jørgen

Dato : 06-05-02 18:46

Hej

Må man fiske der, hvorfor jeg spørg er at der ved de fleste havne står
at fiskeri er forbudt.
Jeg har selv tænk mig at prøve at fiske lidt, jeg bor i Rødovre så der er jo
ikke
lang til Avedøre.

Hilsen Jørgen

Fra : chr joh

Dato : 06-05-02 21:31

ja ude på molen må man godt,det er helt ude bag værket, inde ved havnen er
jeg ikke sikker ,men der er ikke nogle der har sagt noget til mig i nu man
kommer jo ikke i nærheden af bådne.har tit stået og fanget pæne abbore for
sjov en aften når man skal ned efter en lang arbejdsdag.
mvh
christian

Fra : Leif Tvede

Dato : 22-05-02 22:55

Du kan fiske Avedøre ved værket
lynetten
kastrup
kalbrænderrihavnen østerbro
her er godt
leif

Fra : Herbert

Dato : 23-05-02 16:52

Hejsa

"> kalbrænderrihavnen østerbro
> her er godt

Hvor i Kalbrænderrihavnen ? Den er jo stor......

På forhånd tak

Herbert
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Leif Tvede

Dato : 24-05-02 07:12

Ude på tippen ved steene