To mænd og en kvinde.
Fra : lowlife

Dato : 03-05-02 21:54

Hejsa!

Mine hjerne er toast efter to dages hårdt arbejde, men jeg vil gerne
komme med et indlæg, som jeg kan svare på i week-enden (hvis jeg er så
heldig at nogen svarer).

Nu skal det jo ikke være en hemmelighed, at mange mænd synes det er
frækt med to kvinder, specielt hvis de to kvinder leger med hinanden.

Mit spørgsmål til de kvinder, som har lyst til at svare er:

"Hvad ville i synes om være sammen med to mænd, som også kunne lege
med hinanden?"

Med venlige hilsener,

P.

Fra : Stine

Dato : 03-05-02 22:02

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
> "Hvad ville i synes om være sammen med to mænd, som også kunne lege
> med hinanden?"

2 mænd "Ja tak", men de må gerne holde fingrene fra hinanden :)

/Stine

Fra : Lillie Brent

Dato : 04-05-02 00:48

"Stine" <unknown@unknown.dk> wrote:

>2 mænd "Ja tak", men de må gerne holde fingrene fra hinanden :)

Nei nei! De må absolutt IKKE holde fingrene fra hverandre - under
forutsetning av at de ikke glemmer av meg da...! Å se to gutter sammen
er utrolig fedt! :)

--
Lillie

Fra : Ghita

Dato : 03-05-02 23:47

> [...]
>
> Mit spørgsmål til de kvinder, som har lyst til at svare er:
>
> "Hvad ville i synes om være sammen med to mænd, som også kunne lege

Det har jeg ikke lyst til. Heller ikke til at være den ene af de 2 kvinder
for den sags skyld.

Ghita

Fra : Gudrun

Dato : 04-05-02 08:20

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> wrote in message
> Hejsa!

Hej igen da *S*

[KLIPPER lige din hjerne ud - tag det ik' personligt...]

> Nu skal det jo ikke være en hemmelighed, at mange mænd synes det er
> frækt med to kvinder, specielt hvis de to kvinder leger med hinanden.

Nej, det er vist ingen hemmelighed *S*

> Mit spørgsmål til de kvinder, som har lyst til at svare er:
>
> "Hvad ville i synes om være sammen med to mænd, som også kunne lege
> med hinanden?"

Herhjemme dyrker vi jo det med 2 mænd...og så lille mig *S*

Min mand ved godt at det tænder mig meget at se 2 mænd der leger med
hinanden, men han har altså været erklæret ikke-bi altid, så den oplevelse
har jeg måttet finde ude på nettet eller i blade og altså ikke så'n fået lov
til at opleve "live" ind til i fredags!

Vi har nemlig fundet en smaddersød fyr, som er bisexuel, men som inden vores
første møde havde talt med os om, at det var i orden at vores møde(r) ikke
inkluderede bi-sex, men som sagt ellers var til det selv.
Midt i "kampens hede" lå jeg så og slikkede denne her fyr og pludselig gik
det op for mig, at jeg delte ham med min mand, som også hjalp til. Wauwwww,
det var bare så frækt - fuldstændigt som jeg havde forestillet mig det ville
være...

Vi fik snakket om det bagefter, for det var jo grænseoverskridende for min
mand, som altså har det fint med og "bare" fik lyst til det der midt i
bunken af kroppe...
Jeg sidder tilbage med fantasier som kun vokser og vokser, fordi manden
herhjemme har sagt, at han fandt det meget frækt. Mon ikke det samme er
tilfældet for den fyr der besøgte os - vi gør os nok begge håb om at det er
noget vi kan "udvikle" sammen med manden i mit liv *S*

I hvert fald var det totalt frækt og jeg vil tilslutte mig Lillie, som
skriver:

"Nei nei! De må absolutt IKKE holde fingrene fra hverandre - under
forutsetning av at de ikke glemmer av meg da...! Å se to gutter sammen
er utrolig fedt! :)"

Jeg er HELT enig!

Knus Gudrun

Fra : lowlife

Dato : 07-05-02 11:52

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message news:<3cd38bbf$0$49100$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

<snip>
> [KLIPPER lige din hjerne ud - tag det ik' personligt...]

OK.

> [...]
> har jeg måttet finde ude på nettet eller i blade og altså ikke så'n fået lov

Det der med erklæret ikke-bi, eller hvad man nu erklærer sig, det har
jeg et meget afslappet forhold til. Man lærer nyt og ændrer sig over
årene, noget af det man prøver kan man ikke lide og andet... tja, det
er en gentagelse værd. *S*

<snipsnip>
> [...]
> tilfældet for den fyr der besøgte os - vi gør os nok begge håb om at det er
> noget vi kan "udvikle" sammen med manden i mit liv *S*

God fornøjelse!

<snip>
> Knus Gudrun

Kram,

P.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-05-02 09:02

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) writes:

> "Hvad ville i synes om være sammen med to mænd, som også kunne lege
> med hinanden?"

Jeg er blevet gammel, kedelig og sat, for jeg ville slet ikke have
lyst til andet end med min mand. Før jeg mødte ham, ville jeg godt
have prøvet at være sammen med to mænd, men de skulle holde fingrene
fra hinanden.

Jeg ved egentligt ikke hvorfor det er: Mænd ELSKER at se to kvinder
sammen, men det er noget mere sjældent den anden vej?

Hilsen Trine

http://usenet.dk

Fra : Esben

Dato : 04-05-02 09:53

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> Jeg ved egentligt ikke hvorfor det er: Mænd ELSKER at se to kvinder
> sammen, men det er noget mere sjældent den anden vej?

Hvis der er en sandhed i at kvinder mere end mænd vil _begæres_ og mænd
mere end kvinder vil _begære_, så forklarer det vel noget af det. Mænd
der er ekshibitionister er noget specielt. Næsten alle kvinder kan
opføre sig ekshibitionistisk og det betragtes som normalt?!

Så en kvinde er måske mere bange for at føle sig overflødig/udenfor?

vh esben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-05-02 09:56

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> [...]
> der er ekshibitionister er noget specielt. Næsten alle kvinder kan
> opføre sig ekshibitionistisk og det betragtes som normalt?!

Det kan godt passe. Når man går i gågaden og to kvinder kysser og
holder i hånd er det normalt, men hvis det er to mænd så kigger man
lige en ekstra gang. Jeg tager i hvert fald mig selv i det, og det
selvom jeg syntes at homoseksualitet er helt normalt. Men du har nok
ret, det er noget med at vise sig frem, hvor kvinder nok generelt gør
det mere end mænd.

> Så en kvinde er måske mere bange for at føle sig overflødig/udenfor?

Lige ved sex, har du helt ret. Under sex, vil jeg da i hvert fald
helst være i centrum, og hvis der er to mænd der er sammen, så vil jeg
nok også føle mig udenfor.

Hilsen Trine

http://usenet.dk

Fra : Esben

Dato : 04-05-02 13:54

vTrine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
> selvom jeg syntes at homoseksualitet er helt normalt. Men du har nok
> ret, det er noget med at vise sig frem, hvor kvinder nok generelt gør

Jeg har selv levet på en måde hvor det var ret normalt for mig at holde
mænd i hånden også på off. steder, og kysse dem (især goda/farvel og
fester) og det blev sgu tit misforstået af omgivelserne i nogle
situationer hvor det ikke ville blive det mellem veninder.

Nu er det kun privat jeg nogle gnage holder hånd med et par af de venner
jeg har og det er med at kysse en fyr er nærmest uddøet for mit
vedkommende. Da jeg var yngre var jeg vist også mere ligeglad/på tværs
i.f.t hvad omgivelserne mente. Havde iøvrigt en situation som ret ung
hvor en pige der var i forhold med en fyr jeg boede i kollektiv med blev
lidt jaloux, indtil hun fandt ud hvor lidt vi lavede - så grinede hun
bare af det!

vh esben

Fra : Ally

Dato : 05-05-02 18:24

> "Hvad ville i synes om være sammen med to mænd, som også kunne lege
> med hinanden?"

Jeg blev sidste år forført af et par. Jeg havde i længere tid fantaseret om
at være sammen med et par, hvor jeg altså også skulle være sammen med
manden. Og det blev prøvet, og det var vildt fedt! Jeg fandt det vildt
ophidsende at hun startede med at slikke ham, hvorefter hun kiggede op på
mig med et meget frækt glimt i øjet og sagde: "Nu er det vist din tur",
hvorefter jeg så skulle slikke ham.

Jeg har igennem mange år været forvirret om min seksualitet, så jeg troede,
at oplevelsen med parret bekræftede overfor mig selv, at jeg var biseksuel.
Derfor prøvede jeg alene med en fyr noget tid efter. Men det var absolut
ikke nogen succes. Det tændte mig overhovedet ikke... tværtimod.
Konklussionen blev, at det tænder mig vildt at "deles" med en kvinde om en
mand, men at mænd som sådan overhovedet ikke tænder mig. Forvirrende? Jo,
mon ikke *G*.

De venligste hilsener fra
Allan