Nyt biotech-site
Fra : Henrik

Dato : 03-05-02 21:56

Jeg faldt lige over et nyt site:
http://www.biomedico.dk

Det må være det første danske site, hvor man kan følge med i biotech-
og medicobranchen.
Jeg synes, at det ser spændende ud.

Fra : Lars

Dato : 03-05-02 22:21

"Henrik" <grevhenri@hotmail.com> skrev:

> Jeg faldt lige over et nyt site:

[IRONI]
Det var da pudsigt at du lige ved et tilfælde kom at indtaste bogstaverne
for adressen på dette kun godt 2 uger gamle site i din browser. En adresse
som pga. sitets unge alder selvfølgelig ikke findes registreret i
søgedatabaserne endnu. Og at du samtidig syntes at det var en så fantastisk
oplevelse at du mødte der at du bare måtte dele det med alle her...
[/IRONI]

STOP REKLAMER I NYHEDSGRUPPER !!!

Husk: reklamer er slet ikke velsete i nyhedsgrupper. Selv om det måtte
lykkedes at poste dem aligevel, ha ha - tænker du måske allerede - så giver
det som regel på sigt blot den totalt modsatte effekt af det ønskede:
Dårlig omtale, dårligt image, og færre brugere (herfra).

- Lars

Fra : Rico Laursen

Dato : 04-05-02 12:13

Slap lige af Lars...

Hvis du går ind på www.comon.dk , så dukker der et link op til biomedico.dk
Der er der ikke så meget at sige til....

/Rico
www.cozy.dk

Fra : Lars

Dato : 04-05-02 20:39

"Rico Laursen" skrev:
> Slap lige af Lars...
> Hvis du går ind på www.comon.dk , så dukker
> der et link op til biomedico.dk

Ja, og på mystisk vis er det samme firma der står bag de 2 sites, nemlig:
n-com it

> Der er der ikke så meget at sige til....

Jo, det kan der siges en hel del til. Men eftersom relationen imellem de 2
nævnte sites - og indtil flere andre - er helt åbenlys, og slet ikke forsøgt
skjult på nogen måde, så vil jeg nøjes med at sige: Åbn dog øjnene.

- Lars

Fra : Rico Laursen

Dato : 04-05-02 22:55

Jeg synes nu at du pisker en stemming op uden grund...
Hvis du bliver irriteret over at Henrik ligger et link, så lad være med
at klikke på det...

Fra : Lars

Dato : 05-05-02 18:49

"Rico Laursen" skrev:
> Hvis du bliver irriteret over at Henrik ligger et
> link, så lad være med at klikke på det...

Et lille link og en positiv kommentar virker da uskyldigt...

Men sålænge holdningen er at nyhedsgrupperne ikke skal fyldes med
kommercielle reklamer, så skal misbrug påpeges. Ellers får vi jo netop den
situation at alle bare poster hvad de vil, og forsvarer det med dit argument
at folk da bare kan lade være med at klikke på linkene hvis de ikke er
interesseret i den reklame.

Skjult reklame syntes jeg dog er endnu værre end den åbentlyse. Her narres
folk til at besøge siderne under falske forudsætninger.

- Lars

Fra : Henrik

Dato : 06-05-02 10:40

Min mening var ikke at reklamere - hverken skjult eller åbenlyst.
Jeg interesserer mig blot for biotech, fordi det er et interessant
område at investere i.
Ville blot dele min viden... Er det ikke ok at poste den slags?

Henrik

Fra : Jonathan Stein

Dato : 06-05-02 12:15

Henrik wrote:

> [...]
> område at investere i.
> Ville blot dele min viden... Er det ikke ok at poste den slags?

Tjo, hvis ikke name-serverne for det domæne, du omtalte, lå på samme
domæne som den IP-adresse, du nu poster fra, så ville det måske have
været ok.
Lige nu synes jeg du skylder gruppen en forklaring på din tilknytning
til sitet.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Sune Ravn

Dato : 06-05-02 13:52

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote in message

> [...]
> været ok.
> Lige nu synes jeg du skylder gruppen en forklaring på din tilknytning

Godt Gået Jonathan!

Iøvrigt har Henrik/Biomedico ikke lavet deres research ordenlig!
De tror øjensynligt at de er de enste på banen med biotech stof.

Hvad så med fløgende sites Henrik?..........Eller ville du bare ikke
dele
dem med os?......hvorfor mon!

www.biovalley.dk
www.mva.org