Ang. BW
Fra : NH

Dato : 03-05-02 19:08

Hvis jeg kendte en fe så ville vi kun kunne se dig med Hoppel teleskobet.

Undskyld off topic men jeg måtte have det ud NUUUUUUUUUU.

Niels

Fra : Free Man

Dato : 03-05-02 20:00

Enig...

Nogen der kender en god Newsreader der kan blokere indlæg fra udvalgte
forfattere?

Forté Free Agent virker ikke som om den kan håndtere den slags....

Fra : Nicolai

Dato : 03-05-02 21:05

On Fri, 03 May 2002 19:00:06 GMT, free_and_easy@hushmail.com (Free
Man) wrote:

>Nogen der kender en god Newsreader der kan blokere indlæg fra udvalgte
>forfattere?

>Forté Free Agent virker ikke som om den kan håndtere den slags....

Forté Agent virker fint til det her. Men problemet er jo at man stadig
ser alle dem der svarer BW. Desværre.

Alternativt skal man 'Ignore' hele tråden, men det synes jeg også er
en tand for yderligt.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Johan Wedell

Dato : 04-05-02 10:19

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]

Nej, men man kunne jo gøre som i dk.snak.vittigheder (hvor de skriver [eng]
som advarsel til de, som ikke vil læse engelske jokes), og så sætte et [BW]
ind i subject, hvis man endelig er nødt til at svare

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-05-02 14:10

[Nicolai | Fri, 03 May 2002 22:04:34 +0200]

>Alternativt skal man 'Ignore' hele tråden, men det synes jeg også er
>en tand for yderligt.

Det gør jeg - hver eneste gang jeg kommer til en tråd skrevet af BW,
trykker jeg 'I' for Ignorer og springer derved *hele* tråden over.

Det er lidt kynisk overfor dem der vælger at besvare tråden, men jeg
føler at BW's totalt ligegyldige og repeterende ordskvalder, skal ties
ihjel.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Britta

Dato : 04-05-02 14:25

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [...]
af BW,
> trykker jeg 'I' for Ignorer og springer derved *hele* tråden

Tak for tippet. Du er bare alle tiders. Det vil jeg hermed
gøre med denne tråd, og alle andre tråde der så meget som
indeholder lige netop denne sammensætning af netop de to
konsonanter. Jeg steder ikke manden til hvile i mit
filter for at få ham genoplivet af alle der enten svarer
ham eller omtaler ham.
I øvrigt kan det undre mig at ingen af vejlederne har
stoppet nogen af de BW (slår sig selv over fingrene) tråde
der har været.
Stopper hermed sin egen off topic'hed, og ignorerer denne
tråd, og dermed sig selv.

Venligst,
Britta

Fra : Henning

Dato : 04-05-02 18:52

Britta wrote:

> [...]
> der har været.
> Stopper hermed sin egen off topic'hed, og ignorerer denne

Hej du skønne

Jeg har opfordret til at sætte blokering på
samt undlade at svarer på hans indlæg,
og den opfordring gentager jeg da gerne!

Endvidere vil jeg opfordre til, at undlade at
svare på indlæg, der indeholder citater fra
BW, ( svar fra skribenter, der svarer på BW`s indlæg)
Da det oftest er støj og OT

De der svarer BW bør sætte fut til anden mere
relevant gruppe, da BW og svar på hans indlæg
oftest er OT i forholdt til DSS fundatsen

MVH
Henning

fut news:dk.snak.snik

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 05-05-02 03:09

On Fri, 03 May 2002 22:04:34 +0200, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:
sniper lige det hele

sad og snakkede med min suverænt bedre ½ del om din hjemmeside
det må man sgu gi dig at der er format over at have sådan en
hjemmeside - det viser sgu mod til at vise hvem man er og hvad man
står inde for drives af & føler !!!!

for du alrdrig nogen sære privat mails ?

Mv
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nicolai

Dato : 05-05-02 11:23

On Sun, 05 May 2002 04:08:53 +0200, Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk>
wrote:

Hej Bo & ½-delen

>det viser sgu mod til at vise hvem man er og hvad man
>står inde for drives af & føler !!!!

Tak for de fine ord.

>for du alrdrig nogen sære privat mails ?

Meget meget sjældent, og dem ignorere jeg normalt bare. Med undtagelse
af 2 gange. Der var det folk der havde sendt fra deres arbejdsplads.

I det ene tilfælde sendte jeg et papirbrev til direktøren med en
udskrift af brevet (det var noget i retning af "du er et svin, du
burde søge lægehjælp") og spurgte om det ikke snart var på tide at
virksomheden fik en politik for medarbejders brug af internettet på
arbejde.

Den anden gang lagde jeg hele brevet med fuldt firmanavn og adresse på
siden. 4 måneder senere kom der en undskyldning om at han "ikke helt
havde læst hele siden, og forstået at det ikke var rigtige børn det
drejede sig om". Så fjernede jeg den igen.

Jeg tror når man sådan er offentlig så er de fleste af dem der siger
noget, dem der har noget positivt at sige. De andre taler bag din ryg.

Jeg aner iøvrigt ikke om mit nuværende arbejde ved det, men jeg kan
ikke tro andet. De fleste derfra har trods alt været til fest her, og
set barneværelset :)

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 05-05-02 19:10

On Sun, 05 May 2002 12:22:32 +0200, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

Hej Nicolai

>Hej Bo & ½-delen

>Tak for de fine ord.

Nåå det mangled da bare .... men nu når vi snakkede om det og kom til
at tænke på det var det da værd at bringe op

>Meget meget sjældent, og dem ignorere jeg normalt bare. Med undtagelse
>af 2 gange. Der var det folk der havde sendt fra deres arbejdsplads.

*snip*
nå men det håndterede du jo meget fint - ja bare jeg ku lære af dte
temeperament .... jeg ville jo selvfølig blevet ved til maden var
fyrret ;)

men der var noget andet jeg tænkte på hvad med arbjedes plads famillie
osv. hvad siger de - hvis de altså har set det ?

Mv
Bo

Fra : Nicolai

Dato : 05-05-02 22:06

On Sun, 05 May 2002 20:09:46 +0200, Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk>
wrote:

>men der var noget andet jeg tænkte på hvad med arbjedes plads famillie
>osv. hvad siger de - hvis de altså har set det ?

Der hvor René og jeg arbejde sammen for ~5 år siden, fandt samtlige
3500 vist ud af det da vi var i fjernsynet. Jeg ved en optagelse
cirkulerede :)

De fleste var der da ikke noget problem med. Jeg ved at der var lidt
uro blandt gimperne i bogholderiet, som var bange for at komme til at
sidde ved siden af os til julefrokosten (det kunne jo smitte), indtil
økonomichefen gav dem besked på at hvad vi foretog os i vores fritid
var en privatsag, og at han ikke kunne se noget galt i det.
Naturligvis steg min respekt for ham ret markant efter det

Der hvor jeg arbejde tidligere vidste de fleste det da efterhånden
(ikke mindst efter den store billedartikel i Politiken's Liv & Stil).
Dem der havde problemer af pga det var heldigvis meget få, og blev sat
på plads af de andre.

Det er naturligvis kun få kunder der har vidst det, jeg har faktisk
kun kendskab til én. Det var fordi vi lige havde siddet og spist
sammen og jeg havde fortalt hvordan jeg mødte René. På vej derfra er
han så tilfældigvis på P3 og bliver interviewet om mig, og hvordan vi
mødte hinanden. Så de fandt jo forbindelsen der.

Min familie ved det allesammen. Men det er næsten ikke noget vi taler
om. Inden jeg var med i medierne første gang (for ca. 11 år siden)
fortalte jeg det til min mor, far og søster, så de vidste det fra mig
og ikke fra snerpede naboer. Det er jo ikke sådan at jeg har givet dem
meget valg mht til det, men det er heller ikke noget vi taler om. Men
der er jo visse vidnesbyrd i huset om det, som ikke lige lader sig
gemme af vejen. F.eks. 40 bamser og en kæmpe legestol.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 06-05-02 04:20

On Sun, 05 May 2002 23:05:30 +0200, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>var en privatsag, og at han ikke kunne se noget galt i det.
>Naturligvis steg min respekt for ham ret markant efter det

Det er klart

> [...]
>der er jo visse vidnesbyrd i huset om det, som ikke lige lader sig
>gemme af vejen. F.eks. 40 bamser og en kæmpe legestol.

Tjaaaa..... nu har jeg jo i det store hele tror jeg altid forsøgt at
gøre hvad der passede mig - kunne jeg træde nogen på moralen så var
det fint - der er en meget tynd linje i mellem at være ondskabsfuld
også .... provokere , en balance som jeg har prøvet at finde så længe
jeg kan huske , måske med en vis succes.

men nu er forskellen jo nok på os at du udtrygger det du er og som du
har det - hvor jeg måske nok mere er den her vagebonderene provo , med
et uklart buskab...

men jeg må indrømme som jeg har tænkt over din hjemmeside har jeg
erfaret at jeg faktisk er mere hæmmet ind - jeg går og bilder mig selv
ind sådan kan vi jo lære noget af hianden hele tiden.

bedste hilsner
Bo

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 04-05-02 17:31

Man) wrote:

>Enig...
>
>Nogen der kender en god Newsreader der kan blokere indlæg fra udvalgte
>forfattere?
>
>Forté Free Agent virker ikke som om den kan håndtere den slags....

hmm ja jeg sider lige go forker lidt i den - er ved at lave en manual
til hvordanman sætter dem op ..... nej det kan den rent faktisk ikke ?
Det var sgu da i grunde sært ?

Mv
Bo

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 04-05-02 17:22

On Fri, 3 May 2002 20:08:11 +0200, "NH" <nhufjerndette@c.dk> wrote:

>Hvis jeg kendte en fe så ville vi kun kunne se dig med Hoppel teleskobet.
>
>Undskyld off topic men jeg måtte have det ud NUUUUUUUUUU.

jamen det er sådan ste også på sin plads at du skal have luft
men så kan du i selv erkendelsen af at det er OT nok lige sætte en fut
til et andet debat forum som jeg f.eks sætter det til
dk.snak.off-topic - det kan såmænd være hygeligt nok at nogen kan
enest om at der er en man ikke kan li - og nogen gange med rette.
men en vider debat om det skal jo ikke være her >; hvor farverigt
emnet end måttte være så høre det ikke under samliv og seskualitet.

endeligt så kan du sagten få BW indlæg til at forsvind det er såmænd
bare at slå et kill filter til .

jeg ved ikke hvad jeg mener om dem og det er også lige meget -
men så længe han forholder sig til debaten hvad han rent faktisk
efterhånden ganske ofte gør jamen så har han også en ret till at
skrive.

jeg hader f.eks også indlæh om intim babering mere ind jeg på nogen
måde ha rnoget i mod noget bw har skrevet her i den sidste tid men
topick er intim babering , hvor tåbeligt emnet end måtte være.

Mv
Bo M M
fut :dk.snak.off-topic