45 peugeot speedfight kører dårligt
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-05-02 16:49

Jeg har lige sat en ny variator på min peugeot speedfight
Nu er den blevet meget hurtigere i optrækket,men når jeg så kommer over 45
km i timen
tar det en evighed før den når topfarten på 70 km i timen.
Hvad kan der være galt ?

mvh Poul

Fra : Elbarto

Dato : 04-05-02 09:25

hvad er det for en vario du har købt ?? er den orginal eller det en anden ?
har du skiftet rullevægt ? (rullerne betyder MEGET )

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-05-02 06:54

Det er ikke en orginal,men en fra Thansen.
Jeg har sat 7g ruller på.

Mvh Poul

Fra : Bendt Grunge

Dato : 05-05-02 11:07

"Poul Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> wrote in message
> Det er ikke en orginal,men en fra Thansen.
> Jeg har sat 7g ruller på.
>
> Mvh Poul

Det SKAL som sagt være 9g, den køre meget skidt med mindre vægt, den skal
være meget tunet for at ville køre godt med 7g.

BG.

Fra : Lars K

Dato : 05-05-02 08:29

Du skal køre med 9 gr. ruller på den, det er standard på peugeoten

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-05-02 13:08

Tak for alle svarene

mvh Poul Nielsen