Lys under sædet
Fra : PHK

Dato : 03-05-02 14:59

Er der nogen af der rødder, der har installeret lys under sædet? Hvordan
tændes lyset? Hvad med "pære-holderen", hvad er det?

Jeg søger noget, der ikke fylder noget (ikke fordi der ikke er nok plads,
hvis der er tomt under sædet, men fordi der altid er så meget skrammel under
sædet ... :)

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 03-05-02 16:04

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:aau53u$2n2$1@sunsite.dk...
> Er der nogen af der rødder,

Skriv aldrig i en newsgruppe med en promille på 7,9!

"Er der nogle af jer rødder" ...

--
_
|_|

Fra : RpR

Dato : 03-05-02 18:25

> Skriv aldrig i en newsgruppe med en promille på 7,9!

Fuldtidsalkoholiker =)

> "Er der nogle af jer rødder" ...

Yep, det er der. Pærer er det bare at gå igang med at lede i den lokale
elektronik-shop.
Som kontakt kan jeg anbefale at bruge dørkontakten fra en bil, der netop
tjener samme formål, nemlig tændes lyset når kontakten ikke er trykket ind,
og slukkes når den trykkes ind. Den placeres sådan at sædet kan klappe ned
på kontakten, så skal det hele bare hookes til batteriet, så burde der
ellers gå et lys op for dig =)

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Thomas

Dato : 03-05-02 18:52

"PHK" <phk@esenet.dk> wrote in message news:aau53u$2n2$1@sunsite.dk...
> Er der nogen af der rødder, der har installeret lys under sædet? Hvordan
> tændes lyset? Hvad med "pære-holderen", hvad er det?

Prøv at besøge et sted hvor de forhandler Suzuki Katana. og se under sædet
på den. Der er nemlig lys i standart. Så hvis lampen ikke er for dyr. så
kunne det måske være en ide at bestille sådan en hjem.

Mvh.
Thomas