Hurtigt spørgsmål
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 03-05-02 10:36

Jeg er kommet mit problem lidt nærmere fra indlægget 'Noget underligt noget
2'
Det hele kan koges ned til spørgsmålet:
En tekstboks der får importeret en tekst kan ikke linke vha den normale
URL-menu i Properties. Derimod hvis teksten ikke er importeret (men skrevet)
kan der godt linkes. I begge tilfælde får teksten en stiplet linie der
markere at den linker hvilket jeg syntes er lidt underligt når det ikke
virker i første tilfælde...
Hvorfor linker en tekstboks med importeret tekst ikke - selvom den får en
stiplet linie?

Hilsen fra Peter