Er der virkelig ingen der ved.......
Fra : hansen

Dato : 05-02-01 22:43

hvordan man kan indsætte en kombinationsboks i Word 2000 og hvor man gør af
dataene?

Det kan ikke passe.

Hvis du alligevel ved det, så er jeg meeget interesseret...

Mvh

Poul

Fra : emj

Dato : 06-02-01 00:28

hansen skrev i <86Ff6.398$EB6.33175@news.get2net.dk>:

>hvordan man kan indsætte en kombinationsboks i Word 2000 og hvor man gør af
>dataene?
Hvis du kan fortælle os, hvad en kombinationsbox er for noget, så har
vi måske en chance.

Hilsen emj

Fra : hansen

Dato : 06-02-01 08:56

Undskyld, det var jeg sikker på at alle vidste da det er meget anvendt i
f.eks. Excel.

Hvis man går i Vis>Værktøjslinier>Kontrolelementer finder man en del
forskellige ting og sager. Der er f.eks. en liste, en knap og der er også en
kombinationsboks (En slags drop down liste) I en sådan liste vil jeg gerne
kunne lægge data så man kan vælge en linie på listen og derved f.eks. få
skrevet noget på siden.

Det virker fint i excel, men jeg kan ikke finde ud af hvor dataene i
rullelisten, eller drop down listen skal være.

Håber det hjælper. Ellers har jeg et eksempel i Excel jeg kan poste.

På forhånd tak

Hilsen

Poul

Fra : Berit Hartvit

Dato : 06-02-01 23:25

Hej

Du skal lave dokumentet som en formular:
Højreklik på værktøjslinien og vælg formularer; nu har du mulighed for
forskellige felter som kan indsættes.
indsæt "rulleliste i formular - klik egenskaber - du kan nu indsætte de
"emner" du vil have i kombinationsboksen. Husk at når du har udarbejdet
dokumenet skal du: klik Funktioner - Beskyt dokument - vælg Udfyldning af
formularer. (Du kan hoppe fra felt til felt via [TAB]-tasten

mvh
Speednissen