Dexxa - Wireless Optical Mouse. Driverprob~
Fra : Paf

Dato : 02-05-02 21:58

Ved nogen i panelet hvor jeg kan finde en driver til ovenstående (tidligere)
herlige mus.......
Efter opdatering til Windows XP virker diverse knapper ikke mere efter
hensigten. Specielt knappen til højre tommelfinger som jeg ofte bruger i
spil, er ikke til at programmere mere.
Jeg har været ude på producentens hjemmeside, men kan ikke finde nogen
driver der. Så hvis det viser sig at der ikke findes nogen, så bedes andre
med Windows XP vente med at invester i ovenstående mus.
I Windows ME var den ellers bare superb

mvh paf

Fra : kuno

Dato : 03-05-02 11:58

du kan da bruge driverene som benyttes til win2000 jeg har brugt dem og det
virker fint hos mig
mvh
kuno

Fra : Leony

Dato : 03-05-02 11:59

"Paf" <hua@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har været ude på producentens hjemmeside, men kan ikke finde nogen
> driver der. Så hvis det viser sig at der ikke findes nogen, så bedes andre
> med Windows XP vente med at invester i ovenstående mus.

Du kunne prøve med 2000 driveren, den kunne, med lidt held, virke.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Paf

Dato : 04-05-02 23:49

Tak for besvarelserne.
Jeg har nu gjort som anbefalet .....men det fungerer desværre stadigvæk
ikke....Problemerne med tasterne til højre tommeltot (button 4) har jeg fået
i spillene: 'Medal of Honor' og 'Max Payne'. Og som sagt under Win 98 ME var
der ingen problemer.......

Tak alligevel.

mvh PAF