Eksportere projekt til anden pc ?
Fra : Bastholm

Dato : 02-05-02 19:30

Hej,
Jeg har lidt problemer med at overføre et projekt til en anden pc. Selvom
jeg vælger "gem som" ved projekt og alle forme, få jeg ikke alle filer med
på den floppydisk jeg vil bruge til eksport. Kan nogen hjælpe?

Fra : Jan Christensen

Dato : 02-05-02 19:57

Lidt det på hard disken og pack den med winzip ned på en diskette .. Direkte
... så vil den ligge det ud på flere disketter alt efter hvor mange det vil
komme til at fylde!

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 09-05-02 16:54

Du skal dog også sørge for at den anden pc har alle dine dll'er og
ActiveX-komponenter! Ellers går det bare galt!!

- Stefan McKinnon Edwards