brug af browserens tilbageknap
Fra : Jonas Andersen

Dato : 02-05-02 12:00

Jeg har et lidt underligt problem på siden http://www.internet-noerderne.dk

Det er sådan at når man bruger Browserens tilbage knap efter man har surfet
lidt rundt på siden, kommer man enten for mange sider tilbage eller helt
tilbage på det site men var på før.

Er der nogen der har en ide om hvad årsagen kan være?

MVH

Jonas

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 02-05-02 12:17

"Jonas Andersen" <jonas-andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
surfet
> lidt rundt på siden, kommer man enten for mange sider tilbage eller helt

Jeg kan slet ikke bruge tilbageknappen.

Prøv noget andet end 'self.location.replace' - det erstatter jo bare siden,
uden at lave historik!

> Er der nogen der har en ide om hvad årsagen kan være?

Jf. ovenfor.
--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-05-02 12:24

> [...]
surfet
> lidt rundt på siden, kommer man enten for mange sider tilbage eller helt

Istedet for at bruge: self.location.replace('index.asp') som jo erstatter
den nuværende side i historikken med index.asp Skal du bruge:

window.location.href = 'index.asp';

--
Jakob Andersen

Fra : Jonas Andersen

Dato : 02-05-02 13:57

Tak til Jer begge, Michael og Jakob.

Det lyder meget fornuftigt og jeg vil da prøve den ændring i foreslår.

MVH

Jonas!!

PS: Det gik en del hurtigere end i dk.edb.internet.webdesign.serverside (Som
ikke har svaret endnu), men OK det er jo også en client side fejl.

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 02-05-02 14:11

> [...]
(Som
> ikke har svaret endnu), men OK det er jo også en client side fejl.

Det er den klassiske P40-fejl!
--
Mangler du inspiration?
http://www30.brinkster.com/criteriu/index.asp?page=cool