Hardware krav til Windows XP
Fra : Thïngmand

Dato : 02-05-02 09:26

Jeg overvejer at ligge XP på min 850 Duron med 256 DDR-RAM - men er det nok?
Hvad er et realistisk mindstekrav?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-05-02 09:33

Thïngmand skrev: (messageID:

> Jeg overvejer at ligge XP på min 850 Duron med 256 DDR-RAM - men er det
> nok? Hvad er et realistisk mindstekrav?

Jeg kører XP på min P3 450MHz med 256Mb SD-RAM. Det fungerer upåklageligt.

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/

Fra : JM

Dato : 08-05-02 04:45

jeg har problemer med at hardware ikke vil godkende/installere drivere som
følger ned programmer(hvilken CD eller floppy. Jana

Fra : Leony

Dato : 02-05-02 10:05

"Thïngmand" <michael@FJERNthingmand.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at ligge XP på min 850 Duron med 256 DDR-RAM - men er det
nok?
> Hvad er et realistisk mindstekrav?

Jeg vil mene at det er rigeligt.
Hvis du har lidt penge til overs, kan du sætte 256 MB RAM mere i, det kan i
hvert fald ikke skade.
Der er mange muligheder for at mindske de mange overflødige resourcekrævende
processer.
Hvis det skulle knibe lidt.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Peter Holm

Dato : 02-05-02 21:30

skynd dig at smide XP på - det er lige til at få stiv diller af, når man
har været vant til 98!