Win XP - W2K Netværk
Fra : SC

Dato : 02-05-02 08:14

Hej til alle

Jeg har et lille problem !

Har installaeret win xp - netværk til me og win98 maskiner ingen problemer,
men netværket til min w2k maskine duer ikke - er galt begge veje ?

Har oprettet bruger !

På forhånd tak - EH

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-05-02 07:56

> [...]
problemer,
> men netværket til min w2k maskine duer ikke - er galt begge veje ?

Hvis du kan lave XP til XP eller W2k til W2k, så er det nøjagtigt det samme
du skal gøre til XP til W2k.

Mit kørte perfekt ved første forsøg (efter at diskene på XP blev delte).

XP forslår du laver en diskette og installere den på andre Windows
versioner. Det skal du IKKE på W2k.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen