CVS og mail commit?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 01-05-02 22:40

Hejsa NG,

Jeg sidder og læser diverse sites om CVS og det at sende en e-mail når der
bliver "committet". I følge
<http://cvsbook.red-bean.com/cvsbook.html#Commit_Emails> skal jeg ha fat i
en log.pl fil der skal modificeres. Men jeg kan ikke finde den fil nogen
steder

Er der nogen, der ved hvor den fil residerer?

Har I en metode i ærmet så sig endelig til

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Alex Holst

Dato : 01-05-02 23:09

Tonni Aagesen <use.my@signature.com> wrote:
> [...]
> steder
>
> Er der nogen, der ved hvor den fil residerer?

Frit efter Piet Hein^W^Whukommelsen:

$ cd ~/work
$ cvs co CVSROOT
$ cd CVSROOT
$ vim send-email (eller et andet passende navn)
$ chmod og+x send-email
$ vim moduleslist
(tilfoej send-email til listen over filer der skal checkes ud)
$ vim loginfo
(indsaet passende regex, f.eks.: ^foo $CVSROOT/CVSROOT/send-email)
$ cvs add send-email
$ cvs ci -m "activate email notification" send-email loginfo moduleslist

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 02-05-02 01:08

"Alex Holst" <a@area51.dk> skrev i en meddelelse news:slrnad0pro.15qi.a@C-

> [...]
> $ cvs add send-email
> $ cvs ci -m "activate email notification" send-email loginfo moduleslist

Tak, men jeg hittede lige en log.pl fil, så nu kører det med den

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>